『ETCマイレージサービスのポイントプラスキャンペーン』
一部ポイント未付与についてのお詫び
- Corporate Top
- Notice
- Important notice to customers
- 『ETCマイレージサービスのポイントプラスキャンペーン』一部ポイント未付与についてのお詫び
February 22, 2020
East Nippon Expressway Co., Ltd.
このたび、弊社が実施する『ETCマイレージサービスのポイントプラスキャンペーン』の対象となる一部のお客さまにおいて、キャンペーンポイントが本来ご利用月の翌々月20日に付与されるべきところ、付与されていなかったことが判明しました。
お客さまには多大なるご迷惑をお掛けしましたことを、心よりお詫び申し上げます。
1. Target customers
During the usage period from November 7th (Monday) to December 27th (Tuesday), 2022, apply for the following Dora Discount during the usage period only on weekdays and register for the ETC mileage service. Customers (1610 people)
- "2022 Tohoku Sightseeing Free Pass"
- 「ツーリングプラン」
(東北道・常磐道コース ワイド) - 「ウィンターパス2023」
(蔵王プラン、猪苗代・磐梯プラン、安比・八幡平プラン、夏油プラン)
2. Future action
Eligible customers will be awarded eligible campaign points on March 20, 2020 (Monday).
We deeply regret the inconvenience caused to our customers, and will review the confirmation method in the future and strive to prevent recurrence.
3. Contact information
NEXCO東日本お客さまセンター
0570-024-024 または 03-5308-2424
To view the PDF file, you need the Adobe Systems plug-in software "Acrobat Reader (Japanese version)". If you do not have Download from here (free)Please use it.