HDI-Japan「問合せ窓口格付け調査」において
13年連続で『三つ星』を獲得

October 17 2024
East Nippon Expressway Co., Ltd.

 NEXCO東日本(東京都千代田区)は、HDI-Japanの2024年問合せ窓口格付け調査において、最高評価の「三つ星」を13年連続で獲得しました。
 お客さまからのお問い合わせ窓口であるお客さまセンターでは、『お客さまを第一に考え、安全・安心・快適・便利を向上させること』というグループ経営方針のもと、24時間365日お客さまの声をお聞きし、お応えできる体制の確保と、お客さまへの応対品質の向上に努めております。
 今後も引続き、これまでの評価に満足することなく、お客さまを第一に考え、多くのお客さまからのお問い合わせやニーズに応えていきます。

~13th consecutive award~
- 13th consecutive year of award - 3 Stars Customer Service HDI-Japan 2024 image

HDI

Established in the United States in 1989. The world's largest membership organization for IT support services.
The organization that established the world's first international call center international certification system. HDI-Japan was established in 2001.

NEXCO EAST Customer Center

We listen to customer feedback 24 hours a day, 365 days a year.

  • Navi Dial is available for fixed-line telephone calls at a flat rate nationwide.
  • If you are using a mobile phone voice call flat-rate system, the call charge may be cheaper if you call the number starting with "03".
  • If you cannot use the navigation dial such as an IP phone, please call the number starting with "03".
  • Telephone calls from customers are recorded to ensure accurate responses.
  • 要求の内容が妥当性を欠く場合や、威圧的な言動、継続的な言動などがあった場合は、対応をお断りすることがあります。
  • Please be noted that if the line is busy and you cannot connect to the operator, the line is cut out automatically after a certain period of time.
  • Calls during driving are prohibited by the Road Traffic Act. Please pull over to a safe place such as a rest area and then make a phone call.​​ 

チャットでのお問い合わせも受け付けております。ぜひご利用ください。

 NEXCO東日本グループはお客さまからのお問い合わせに真摯に対応することで、安全・安心・快適・便利な高速道路サービスの提供につなげ、SDGsの達成に貢献していきます。

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